e-trgovina

1 SKULPTURA VENETSKI KONJ

(31 cm x 33 cm x 8 cm, porcelan, pozlata, raznovrstne glazure)

1
SKULPTURA VENETSKI KONJ
SKULPTURA VENETSKI KONJ SKULPTURA VENETSKI KONJ

Podoba Venetskega konja je ena najbolj izrazitih podob iz starejše železne (halštatske) dobe.
Nekaj stoletij zatem, ko je bil upodobljen na situlah, tudi grški in rimski pisci navajajo, da so bili Veneti v reji konjev najboljši. Konji so upodobljeni povsod, vendar ne v realistični obliki kot pri Grkih in Rimljanih, temveč v stilizirani.
Stilizirana oblika odraža pri upodobitvi konja tisto, česar narava ne zmore, tj. njegovo poduhovljeno naravo.
Priznati je treba, da je stilizirana oblika konja na situli iz Vač umetnika takoj pritegnila, da je po njej poskušal izdelati figuro Venetskega konja v nadnaravni velikosti.

Kaj hitro je ta kip pritegnil pozornost javnosti in danes so njegovi dvojniki postavljeni na več mestih: pred palačo Združenih narodov v Ženevi, v kompleksu Nebug pri Sočiju ob Črnem morju, pred nekdanjim parlamentom v Jeruzalemu, v WTC-ju v Ljubljani in na Mestnem trgu v Slovenj Gradcu. Venetski konj je v miniaturi izdelan iz pozlačene porcelanske mase ali kot pozlačena priponka.


2 SKULPTURA SLOVENSKI KRALJEVI KONJ – LIPICANEC

(30 cm x 37 cm x 13 cm, porcelan, pozlata, raznovrstne glazure)

2
SKULPTURA SLOVENSKI KRALJEVI KONJ 2 – LIPICANEC

Lipicanec je duhovni, baletni konj, odlikuje pa ga tudi moč, ki jo ima ta “konj Slovencev”.
Lipicanec – lipicanski konj je avtohtona pasma vročekrvnih konj, ki so najstarejši na svetu. Naši predniki so ga razvili s križanjem kraške avtohtone domače kobile s plemenitimi arabskimi in španskimi žrebci.
BELI KONJ je simbol vseh simbolov in je hkrati za Slovence, evropsko ter svetovno kulturno dediščino še živ primer duhovnosti in odlične živalske moči človeka.
Lipicanskega konja povezujemo z razvojem človeka – od živalske nature do božanskega spoznanja; od ČRNE barve do božanske BELE.

Lipicanec se skoti črne barve in kasneje postane bel. Taka transformacija pomeni preobrazbo človeške, živalske nature v božanskost spoznanja kozmičnih človeških vrednot.
Naši predniki so verjeli, da je beli konj Bog sam ...

Naučili so ga, da v naravni drži stoji na dveh nogah in lovi ravnotežje na dvignjeni tretji nogi, kar bi pomenilo Očeta, Sina in Sv. Duha, TRIGLAV, TRIBOŽJAT. Prav zato je LIPICANEC duhovni konj, uvrščamo pa ga tudi med delovne konje.
V krščanstvu najdemo na celotnem slovenskem narodnostnem prostoru Srednje Evrope mnogo prafar, posvečenih Sv. Juriju na BELEM KONJU (znak zgodnjega krščanstva).
Sv. Jurij premaga zmaja na belem konju, kar pomeni, da mora človek v življenju premagati svoj EGO, postati mora Bog v božjem stvarstvu enosti kozmične zavesti.
Nadvojvoda Karel, vladar notranje Avstrije (Karantanije) je leta 1580 v Lipici na Krasu ustanovil kobilarno. Med najdragocenejšimi konji, ki jih je pripeljal, je bil andaluzijski žrebec Pluta.

Osnovna pasma konjev je domači starodavni beli konj, ki je bil vztrajen, močan in je imel visok korak. Tega so nato križali s španskim in arabskim, zlasti iberskim konjem, pa tudi napolitancem ter polesincem.
Kobilarna je dosegla vrhunec razvoja za časa vladanja cesarja Karla VI. in hčere cesarice Marije Terezije. Na Dunaju je delovala znamenita španska jahalna šola, ustanovljena 1572. leta, ko se prvič pojavi lipicanec. Lipicanec postane plemiški in vojaški konj.
Lipicanec je neopisljiv – ko se pojavi, začara s svojo lepoto, inteligenco, svojo svobodo ter daje vtis Božanskega konja. Naši predniki so hoteli prav to sporočiti našim potomcem. Zatorej ta konj nosi globlje sporočilo, ki lahko pomaga človeku k razvoju in spoznanju samega sebe; spoznati dobroto in lepoto v duhovnosti človeka, ki je UNIVERZUM.
Lipicanec domuje v LIPICI. Njegovo ime izhaja iz prastarega simbola slovenstva – LIPE. Ta je tudi sinonim LEPEGA, BELEGA.
Pri razvoju lipicanskih podob je sodelovala občina Sežana in njen župan Davorin Terčon, ki se mu zahvaljujemo za možnost ovekovečenja tega kraškega bisera, belega lipicanca, simbola Slovenije, dobrote in lepote, živalske ljubezni in človeškega duha.


3 SKULPTURA GOLOB MIRU – GARUDA

(32 cm x 30 cm x 15 cm, porcelan, pozlata, raznovrstne glazure)

3
6 SKULPTURAGOLOB MIRU – GARUDA
6 SKULPTURAGOLOB MIRU – GARUDA

Simbolika izhaja iz vedske besede garuda, ki pomeni rajska ptica, golob, orel, božji petelinček … To je bitje iz gare (gore), ker je zgoraj na nebesnem svodu, kjer je BHAGA – BOG – VAN, zunaj materialnega sveta. To je GOLOB MIRU iz Stare in Nove zaveze.
Golobica bele barve je vedno predstavljala preobrazbo človeškega delovanja, dobrega, lepega, čistega. Bela barva predstavlja nedolžnost v vseh pomenih in je last duševnega zaklada. Mir je ljubezen, ljubezen je mir. Golob GARUDA je posvečen B. S. S. Sai Babi, ki ima prirojeno kožno znamenje garudo, znak ljubezni, miru in božanskosti.


4 SKULPTURA VENETSKA GOLOBICA

(25 cm x 36 cm x 13 cm, porcelan, pozlata, raznovrstne glazure)

4
9 SKULPTURA VENETSKA GOLOBICA


Podoba Venetske golobice je bila velikega simbolnega pomena za rast Slovencev. Venetsko golobico, tako kot Venetskega konja, najdemo že na prastarih umetniško oblikovanih posodah v obliki vedrice, tj. praznična posoda imenovana situla.


5 SKULPTURA RACA

(23 cm x 40 cm x 18 cm, porcelan, pozlata, raznovrstne glazure)

5
8 SKULPTURA RACA

Ta simbol izhaja iz egipčanske kulture in bronaste dobe, ko je človek v raci, ki obvlada vodo, zemljo in zrak, videl božansko bitje. Raca je prinašalka sreče, dobrote in lepote.


6
RAJSKA PTICA PIA

6 SKULPTURA RAJSKA PTICA PIA

(33,5 cm x 33 cm x 8 cm, porcelan, pozlata, raznovrstne glazure)


Rajska ptica PIA v letečem stanju je simbol raja, lepote, nesmrtnosti in v krščanstvu PREOBRAZBE – TRANSFORMACIJE iz ČRNEGA V BELO, iz TEME V SVETLOBO. Ptica je povezana s človekovim prapočelom in njegovo prazgodovino in je bila povezovalec med zemljo in nebom v človeški želji po poletu telesa in duha k človeški nesmrtnosti.
Človek je nekoč v ptici, raci ali labodu videl božansko bitje, saj obvladajo vodo, zemljo in zrak. Zato vsaka ptica predstavlja Rajsko ptico, simbol božanskega stvarstva z jasno vsebino. V telesu nosi zlato jajce, iz katerega se porodi duhovno in fizično telo. Ptice, ki jih je Oskar Kogoj oblikoval, imajo sorodno sporočilo, ki ga naša civilizacija ponovno previdno raziskuje.
PAV v letu se v osnovi mozaika pojavi v oglejski kulturi (l. 313 n. št.), kjer se nahajajo še drugi simboli, ki govorijo o transformaciji energij, informacij in končno o samorealizaciji PAVA kot rajskega človeka.
Pav je eden izmed najlepših ptičev na našem planetu, človeka je navdihoval že od nekdaj. Pav je sveta ptica, simbol čistosti, večnosti, predstavlja kozmični simbol – univerzum. Njegova barva prsi simbolizira hrepenenje po božanskem, bleščeče perje njegovega repa pa bogastvo duha, ki se dviga pri odkrivanju božanskih skrivnosti.
Že grška šola samospoznanja v skrivnem svetišču ELEVSIS blizu Aten obravnava reinkarnacijo človeka do spoja s samim seboj, s številom 1, z NESMRTNOSTJO BOŽJEGA RAJA. PAV je ptica RAJA, je OSVETLJENO SONCE.
Pav je v ezoteriki simbol celote, večne blaženosti DUŠE in videnja boga iz oči v oči v vseh religijah. Odprt in zaprt rep je kozmično širjenje duha, on vodi jahača do končne resnice. Resnica ali samorealizacija je premaganje neznanja, ki temelji na iskanju resnice. Resnica je KREACIJA samega sebe, je božja kreacija VEČNOSTI, je zveličanje v večnosti ali vstajenje od telesa, prehod v vodstvu rajske ptice PAVA.
Posvečena je vnukinji PII in vsem otrokom, ki so rojeni 23. 11. 2011.


7 SKULPTURA PETELIN

(36 cm x 32 cm x 14 cm, porcelan, pozlata, raznovrstne glazure)

7
7 SKULPTURA PETELIN

Izhaja iz azteške kulture, kot božanstvo. Petelin je simbol sonca, ki ob zori najavlja sončni vzhod. Sončna ali rajska zarja daje človeku moč, da premaga vse težave.


8 SKULPTURA RAJSKA VENETSKA PTICA

(27 cm x 29 cm x 15 cm, porcelan, pozlata, raznovrstne glazure)

8
10 SKULPTURA RAJSKA VENETSKA PTICA
10 SKULPTURA RAJSKA VENETSKA PTICA

Rajska ptica je posvečena dragi prijateljici Danielli Gado Vedaldi, direktorici kavarne Caffe Florian na trgu San Marco v Benetkah. Risba izhaja iz venetske kulture – iz civilizacije Este, iz časa približno 800 let pr. n. št..

Predstavlja Rajsko ptico, simbol božanskega stvarstva, z jasno vsebino. V telesu nosi zlato jajce, iz katerega se porodi duhovno in fizično telo. Skrivnosti človeka z lingodbhawo avtor s soprogo doživi 15. 2. 1999 ob 6.21 po indijskem času v Puttaparthiju, ko Sai Baba skozi usta rodi zlato jajce.
Ta ptica in vse ostale ptice, ki jih je avtor oblikoval, imajo sorodno sporočilo, ki ga naša civilizacija ponovno previdno raziskuje. Originalna risba Venetske ptice je pasna sponka. Hrani jo Narodni muzej Atestino – Padova.

8

Zavrtite ptico z držanjem levega klika in premikanjem miške!
Photo : Janez Marolt


9 LABOD – PTICA ŽIVLJENJA

(21 cm x 36 cm x 11,5 cm, porcelan, pozlata, raznovrstne glazure)

9
LABOD – PTICA ŽIVLJENJA
LABOD – PTICA ŽIVLJENJA

Labodja energija prikliče lepoto, milino, poetičnost in skladnost v naše življenje. Labod je povezan z očiščevalno močjo vode in čustev. Slovi po milem loku prelepega vratu in neokrnjeni belini perja. Beli labod je simbol nedolžnosti, iskrenosti, poštenosti, čistosti, brezmadežnosti in duhovne lepote. Ker združuje dva elementa, vodo in zrak, je razumljen v mnogih kulturah kot ptica življenja.
Ker si samo enkrat izbira svojega partnerja, in takrat za vedno, je simbol zvestobe in večne ljubezni.
Lepa in dostojanstvena drža je labodom prislužila sloves kraljevskih ptic; zaradi poguma, moči in neustrašnosti, je labod tudi simbol fizične moči.
Podobno kot slovenski lipicanec, je tudi labod ob rojstvu črn oz. siv, kasneje pa postane bleščeče bel. Zato je tudi labod simbol preobrazbe.
Labodi so zvesti spremljevalci slovenskega Bleda, ki je verjetno dobil ime po BELINI, belem sijaju, ki ga odseva magično jezero z otokom in tako tvori krog in piko – najstarejši simbol za osvetljenje Boga, ki je v človeku.


10 LABOD NOEMI V NIHANJU – VISOK

(110 cm x 13 cm, keramika, raznovrstne glazure)

10
LABOD NOEMI V NIHANJU-ZLAT
LABOD NOEMI V NIHANJU-ZLAT LABOD NOEMI V NIHANJU-ZLAT LABOD NOEMI V NIHANJU-ZLAT

Labodja energija prikliče lepoto, milino, poetičnost in skladnost v naše življenje.
Mala plastika v podobi novorojenega laboda, je simbol nedolžnosti, neomadeževanosti, simbol bele Rajske ptice ... Ker združuje dva elementa, vodo in zrak, je razumljen v mnogih kulturah kot ptica življenja.
Podobno kot slovenski lipicanec, je tudi labod ob rojstvu črn oz. siv, kasneje pa postane bleščeče bel. Zato je tudi labod simbol preobrazbe.
Rojstvo človeka je kot simbol bisera, ki leži v bisernici na dnu morja. Biser predstavlja Boga, ki ga iščemo, zato je naše življenje igra resnice. Ko najdemo Boga v sebi, najdemo biser – “belo Rajsko ptico”.


11 PLASTIKA LABOD NOEMI V NIHANJU

(24 cm x 15 cm x 5 cm,
keramika, raznovrstne glazure)

11
LABOD NOEMI
PLASTIKA LABOD NOEMI V NIHANJU

Labodja energija prikliče lepoto, milino, poetičnost in skladnost v naše življenje.
Mala plastika v podobi novorojenega laboda, je simbol nedolžnosti, neomadeževanosti, simbol bele Rajske ptice ... Ker združuje dva elementa, vodo in zrak, je razumljen v mnogih kulturah kot ptica življenja.
Podobno kot slovenski lipicanec, je tudi labod ob rojstvu črn oz. siv, kasneje pa postane bleščeče bel. Zato je tudi labod simbol preobrazbe.
Rojstvo človeka je kot simbol bisera, ki leži v bisernici na dnu morja. Biser predstavlja Boga, ki ga iščemo, zato je naše življenje igra resnice. Ko najdemo Boga v sebi, najdemo biser – “belo Rajsko ptico”.


12
19 PLASTIKA PTIČEK “TULA”

12 PLASTIKA PTIČEK “TULA”

(40 cm x 14 cm x 5 cm, keramika, raznovrstne glazure)


Posvečena dragemu prijatelju TAPIU WIRKKALI (1915–1985) in njegovi družini (Rut, Mariji in Samiju).
Tapio Wirkkala je simbolna osebnost finskega oblikovanja. Prijatelj Tapio je v svojem delu kot sodobni oblikovalec spoznal, da je globina SPOROČILA NARAVE tako transcendentna, kot je to razkril LEONARDO DA VINCI v svojem delu “NASMEH MONA LISE” – LA GIOCONDA.
Z veliko intuicijo je Wirkkala v svojem delu “ULTHIMA THULE” (1967) odkril ČLOVEKOVO POTOVANJE k BOŽJEMU STVARSTVU, “potovanje reke k morju – potovanje človeka domov”.
Naše življenje je potovanje, je KOLOSEUM neštetih inkarnacij, je nihanje ali vibracija TEHTNICE med levim in desnim, med dobrim in zlim, med ljubeznijo in sovraštvom, med plusom in minusom, med belo in črno barvo ...
Plastika PTIČEK “TULA” sporoča najvišje, sporoča ljubezen in hkrati opozarja na civilizacijo Hiperborejcev, ki je danes pod Severnim morjem; na civilizacijo prednikov, ki so obvladali skrivnost odnosa človek – Bog, relacijo med nebom in zemljo.
S pomočjo različnih spoznanj se človeku odpira zavest resnice – zavest kozmične ljubezni, dobrote, morja, reke – ULTHIMA THULE.


13 PTICA RADOSTI

(18 cm x 22 cm x 8 cm, porcelan, bela glazure, pozlata)

13
PTICA RADOSTI
PTICA RADOSTI PTICA RADOSTI PTICA RADOSTI PTICA RADOSTI

Ptica predstavlja povezavo med zemljo in nebesi. Veliki ljudje so oboževali ptice in nekateri so z njimi tudi govorili: Grki, Rimljani, Egipčani, Etruščani, tudi naš veliki Jože Plečnik se je z njimi pogovarjal. Veliki oblikovalec, TAPIO WIRKALLA, moj prijatelj, je rekel, da so na severu ptice Božje. Čudež vseh čudežev pa je ptica, ki jo je čudežno udejanjil iz nič v živo bitje: BHAGAVAN SRI SAI BABA V PUTTAPARTIYU! Kaj je v ptičku? V PTIČKU JE JAJCE IN V JAJCU JE PTIČEK RADOSTI! Pojdimo v svet RADOSTI. Naj človek postane vesel, srečen, naj bodo njegove misli in življenje radostni. V stanju dobrega počutja, veselja se v telesu sproščajo snovi, ki pozitivno vplivajo na človeško telo in njegovo delovanje. V obdobju življenja potrebujemo pozitivno misel, radost, svetlobo, ki nas mora spremljati v toku življenja. Naj vas pogled in energija ptice usmerja v NARAVO, V BELO SVETLOBO.
Vsi želimo, da bi bili srečni, vendar najbolj uspešni in srečni ljudje so tisti, ki so globoko v sebi srečni, veseli, notranje izpolnjeni, mirni, radostni in polni ljubezni.
Moje vnukinje z menoj zelo rade hranijo ptičke, to je najlepša igra mladosti, igra veselja, igra raziskovanja NATURE DESIGN.
DANES BODI SREČEN IN RADOSTEN IN JUTRI PONOVNO … SAJ IMA VSAKDO PRAVICO BITI SREČEN. POTRPI, VSE SE ZGODI OB PRAVEM ČASU!


14 ZMAJ – VARUH VSEGA DOBREGA

(22 cm x 23 cm x 6 cm, porcelan, pozlata (18 karatno zlato), raznovrstne glazure)

14
ZMAJ
ZMAJ ZMAJ

Zmaj je varuh vsega dobrega, človeškega in simbol spiritualnega bisera ČLOVEKA ZLATE DOBE. Ponazarja moč, pogum in veličino. Simbolizira srečo, modrost in dolgoživost. Simbol človeške duše je v zmaju prepoznal že Plečnik: »V sebi nosim zmaja – ego, a ker sem ga premagal, mi je začel služiti.« Za slavnega Jožeta Plečnika je zmaj simbol EGA – EJGA, ki ga je treba krotiti že v otroku. Zmaj je simbol in varuh nesmrtnega, varuh biserov in zlatega Runa, varuh zlate lepe deklice, ki se pri nas imenuje ljubljena LJUBLJANA. Na Ljubljanskem gradu živi ljubljanski zmaj, ki se napaja iz reke Ljubljanice v LOJBU antičnih poti HIPERBOREJCEV, SLOVENETOV in Slovencev. Kot srednjeevropsko mesto je Ljubljana tudi pomorsko mesto Slovencev, kar izvira iz prapoti civilizacij – pot JANTARJA, ZLATA, SVILE in VINA …


15 PLASTIKA PTICA SVOBODE ZLATA

(kamniti podstavek = 23 cm x 10 cm, porcelan, pozlata, raznovrstne glazure)

15
PLASTIKA PTICA SVOBODE

Samo SVOBODNI ČLOVEK se lahko razvija k “VIŠJEMU”.
V osnovi gre za belo raco, ki prileti iz Severnega morja v Mediteran in se vanj ponovno vrača.
Bela raca simbolizira zemljo, zrak in vodo.
V davnini je predstavljala “BOGA”.
Danes, ko se trudimo spoznavati človeško naturo, prihajamo do prastarih spoznanj civilizacij HIPERBOREJCEV, GRKOV in RIMLJANOV, ETRUŠČANOV in VENETOV, starih INDIJCEV ter INDIJANCEV.
Vse govorijo o božanskosti človeka.
Povezava med raco in ptico ni naključna, saj se skozi zgodovino človeštva simboli prepletajo. Znamenit je pogovor Sv. Frančiška s pticami v posebnem jeziku, dostopnem visoko razvitim dušam.
Živimo v posebnem kozmičnem času velikih sprememb in spoznanj, ki nas bodo pripeljale v zlato obdobje srečnega življenja in miru med ljudmi in narodi.
Ptica svobode nam to naznanja.


16 PTICA SVOBODE - RELIEF

(kamniti podstavek = 23 cm x 10 cm, porcelan, pozlata, raznovrstne glazure)

16
PLASTIKA PTICA SVOBODE

Samo SVOBODNI ČLOVEK se lahko razvija k “VIŠJEMU”.
V osnovi gre za belo raco, ki prileti iz Severnega morja v Mediteran in se vanj ponovno vrača.
Bela raca simbolizira zemljo, zrak in vodo.
V davnini je predstavljala “BOGA”.
Danes, ko se trudimo spoznavati človeško naturo, prihajamo do prastarih spoznanj civilizacij HIPERBOREJCEV, GRKOV in RIMLJANOV, ETRUŠČANOV in VENETOV, starih INDIJCEV ter INDIJANCEV.
Vse govorijo o božanskosti človeka.
Povezava med raco in ptico ni naključna, saj se skozi zgodovino človeštva simboli prepletajo. Znamenit je pogovor Sv. Frančiška s pticami v posebnem jeziku, dostopnem visoko razvitim dušam.
Živimo v posebnem kozmičnem času velikih sprememb in spoznanj, ki nas bodo pripeljale v zlato obdobje srečnega življenja in miru med ljudmi in narodi.
Ptica svobode nam to naznanja.


17, 18 PLASTIKA SLOVENSKI KRALJEVI KONJ – LIPICANEC

(kamniti podstavek = 18 cm x 14 cm, porcelan, pozlata, raznovrstne glazure)

17
LIPICANEC-RELIEF-BEL
18
LIPICANEC-RELIEF-ZLAT

Lipicanec je duhovni, baletni konj, odlikuje pa ga tudi moč, ki jo ima ta “konj Slovencev”.
Lipicanec – lipicanski konj je avtohtona pasma vročekrvnih konj, ki so najstarejši na svetu. Naši predniki so ga razvili s križanjem kraške avtohtone domače kobile s plemenitimi arabskimi in španskimi žrebci.
BELI KONJ je simbol vseh simbolov in je hkrati za Slovence, evropsko ter svetovno kulturno dediščino še živ primer duhovnosti in odlične živalske moči človeka.
Lipicanskega konja povezujemo z razvojem človeka – od živalske nature do božanskega spoznanja; od ČRNE barve do božanske BELE.
Lipicanec se skoti črne barve in kasneje postane bel. Taka transformacija pomeni preobrazbo človeške, živalske nature v božanskost spoznanja kozmičnih človeških vrednot.
Naši predniki so verjeli, da je beli konj Bog sam ...
Naučili so ga, da v naravni drži stoji na dveh nogah in lovi ravnotežje na dvignjeni tretji nogi, kar bi pomenilo Očeta, Sina in Sv. Duha, TRIGLAV, TRIBOŽJAT. Prav zato je LIPICANEC duhovni konj, uvrščamo pa ga tudi med delovne konje.


V krščanstvu najdemo na celotnem slovenskem narodnostnem prostoru Srednje Evrope mnogo prafar, posvečenih Sv. Juriju na BELEM KONJU (znak zgodnjega krščanstva).
Sv. Jurij premaga zmaja na belem konju, kar pomeni, da mora človek v življenju premagati svoj EGO, postati mora Bog v božjem stvarstvu enosti kozmične zavesti.
Nadvojvoda Karel, vladar notranje Avstrije (Karantanije) je leta 1580 v Lipici na Krasu ustanovil kobilarno. Med najdragocenejšimi konji, ki jih je pripeljal, je bil andaluzijski žrebec Pluta. Osnovna pasma konjev je domači starodavni beli konj, ki je bil vztrajen, močan in je imel visok korak. Tega so nato križali s španskim in arabskim, zlasti iberskim konjem, pa tudi napolitancem ter polesincem.
Kobilarna je dosegla vrhunec razvoja za časa vladanja cesarja Karla VI. in hčere cesarice Marije Terezije. Na Dunaju je delovala znamenita španska jahalna šola, ustanovljena 1572. leta, ko se prvič pojavi lipicanec. Lipicanec postane plemiški in vojaški konj.
Lipicanec je neopisljiv – ko se pojavi, začara s svojo lepoto, inteligenco, svojo svobodo ter daje vtis Božanskega konja. Naši predniki so hoteli prav to sporočiti našim potomcem. Zatorej ta konj nosi globlje sporočilo, ki lahko pomaga človeku k razvoju in spoznanju samega sebe; spoznati dobroto in lepoto v duhovnosti človeka, ki je UNIVERZUM.
Lipicanec domuje v LIPICI. Njegovo ime izhaja iz prastarega simbola slovenstva – LIPE. Ta je tudi sinonim LEPEGA, BELEGA.
Pri razvoju lipicanskih podob je sodelovala občina Sežana in njen župan Davorin Terčon, ki se mu zahvaljujemo za možnost ovekovečenja tega kraškega bisera, belega lipicanca, simbola Slovenije, dobrote in lepote, živalske ljubezni in človeškega duha.


19 PLASTIKA SOVA

(19 cm x 11 cm x 8 cm, keramika, pozlata, raznovrstne glazure)

19
PLASTIKA SOVA


“Sova – čuk” je simbol modrosti.
Simbol sove je za Slovence simbol knjige in znanja. Sova je tudi simbol noči. Povezuje energijo in moč nezavednega, duhovno energijo človeka, meseca, moč vodne in rastlinske energije, ki je v vsakem človeku kot latentni izvir nesmrtnosti in kot iskra božanskega ognja.
Čuk je v slovenski kulturi znamenje za nastanek živalskega kraljestva. Zaradi svojega skovikanja ali čukanja dobi ime čuk. Čuk naznanja nekaj duhovnega, nekaj skritega in nekaj, kar je povezano s skrivnostjo in znanjem.
Želel bi, da bi se ta simbol, ki je tako intimno slovenski kot tudi svetovni, udejanil kot znak razvoja znanja in duha.


20
PLASTIKA SOVA ATHENE

20 PLASTIKA SOVA ATHENE

(13 cm x 7 cm x 6 cm, porcelan, pozlata)


Sova Athene je rod sov, ki pripadajo družini pravih sov. Posebnost sovic je, da so majhne in imajo rumene oči.
Simbol sove je za Slovence simbol knjige, znanja in modrosti. Sova je tudi simbol noči. Povezuje energijo in moč nezavednega, duhovno energijo človeka, meseca, moč vodne in rastlinske energije, ki je v vsakem človeku kot latentni izvir nesmrtnosti in kot iskra božanskega ognja.
Čuk je v slovenski kulturi znamenje za nastanek živalskega kraljestva. Zaradi svojega skovikanja ali čukanja dobi ime čuk. Čuk naznanja nekaj duhovnega, nekaj skritega in nekaj, kar je povezano s skrivnostjo in znanjem.
Želel bi, da bi se ta simbol, ki je tako intimno slovenski kot tudi svetovni, udejanil kot znak razvoja znanja in duha.


21 SKULPTURA KOZMIČNO SRCE

(ø = 19 cm, v = 10 cm, porcelan, pozlata)

21
SKULPTURA KOZMIČNO SRCE

Simbolno srce sestavljata dva lingama oziroma podoba dveh ovalnih oblik. Iz jajca vse izhaja in vanj se vse povrne; gre za ravnovesje človeka in Boga; obstajata zemljski del in božji del celote.
Kozmično jajce je prava oblika univerzuma, kozmičnega časa in enost kozmične kreacije. Srce pa je utelešenje božjega in človeškega.

Srce simbolno predstavlja 5 človeških teles ali ovojnic:
1. fizično telo, 2. energijsko telo, 3. mentalno telo, 4. intelektualno telo, 5. telo blaženosti ali BOG-a. Drugih pet elementov pa predstavlja 5 vrednot, h katerim mora stremeti človek. Te so:
1. resnica,
2. pravilno delovanje,
3. ljubezen,
4. mir,
5. nenasilje.
Srce je odraz božanskosti zavedanja samega sebe.
Večkrat rečemo: “Bog je v srcu, ljubezen je v srcu.”
“Poglej vase” ne pomeni opazovati fizično telo, temveč preko čutil tako kot v globoki meditaciji opazovati umetnost čiste ljubezni kozmične zavesti. Ko mati opisuje materinsko ljubezen, razlaga maestro, gre za ljubezen matere, ki ni popolnoma čista kozmična ljubezen, saj je ta pomešana s hrepenenjem matere po dobrobiti otroka in družine.
Celotno srce je simbolno posvečeno Sai Babi ob njegovi 82-letnici.
Ob praznovanju tega dogodka je po tej obliki skupina 409-ih povabljenih iz pokrajin nekdanje Jugoslavije dekorirala vhodna vrata svetišča ter svetišče samo iz svežega cvetja. Pri glavni dekoraciji simbolnega srčnega znaka združitve celega sveta s kozmično ljubeznijo Sai Babe je sodelovalo tudi 50 Slovencev pod vodstvom florista Klavdija Jakončiča.


22 STENSKA SKULPTURA ZLATO SONCE – simbol luči na naši življenjski poti

(ø = 27 cm, porcelan, pozlata, raznovrstne glazure)

22
ZLATO SONCE


Zlato sonce je simbol svetlobe, zlatega kozmičnega jajca ali zlatega lingama.
Vse velike svetovne civilizacije na Zemlji so ta simbol uporabljale kot prave astralne religije ustvarjanja, kreacije kot utelešenje življenjskega izvira svetlobe, topline, ki ga predstavlja nebeško telo.
Sonce nam daje toplino, življenje, ustvarjalno energijo. Zato je sonce simbol toplote, svobode, življenja ... Vemo pa tudi, da sonca ne moremo gledati. Zato nam predstavlja tudi Boga, katerega ne moremo videti, lahko ga le občutimo, spoznavamo. Predstavlja center, okrog katerega se vse vrti, kozmični razum. Sonce je od nekdaj veljalo za izvor energije in vitalnosti. Vpliv Sonca na naše življenje je bil vedno povezan s srečo, zdravjem in življenjsko radostjo. Esenca ali bit sonca daje življenju kvaliteto, energijo in moč zdravljenja.
Sonce, vladar astrološkega znamenja Leva, predstavlja simbol moči, energije in vsega, kar je povezano z življenjem.
Simbolika sonca je povezana tudi z duhovnim razvojem in zorenjem človeka, ki ga sonce z zlato barvo razsvetli. To pomeni harmonijo življenja med nebom in zemljo. Sonce predstavlja v našem času začetek zlatega obdobja človeka, ki bo ponovno spoznal, da je njegova narava, sonce, božansko zlato bitje.


Spletni nakup izdelkov je možen v spletni trgovini
GALERIJA OSKAR KOGOJ  NATURE DESIGN, Katjuša Kogoj Mužina s.p., Miren 125, 5291 Miren
Tel: 00386 (0)5 395 42 00 E: oskar.kogoj@siol.net
VSE PRAVICE PRIDRŽANE OSKAR KOGOJ |    SPLOŠNI PRODAJNI POGOJI   | IZDELAVA SPLETNE STRANI: CARPEDIEM d.o.o.