GALERIJA
OSKAR KOGOJ
MIREN 125
5291 MIREN
SLOVENIJA
  • 0
SLO | ENG
0

Reklamacije

ODSTOP OD NAROČILA PRED DOSTAVO
V primeru napake pri naročanju prek spletne strani lahko uporabnik naročilo brezplačno prekliče pisno na e-mail naslov oskar.kogoj@siol.net pred pisnim obvestilom o dostavi pošiljke. 

VRAČILO BLAGA ZA SLOVENIJO
Blago mora biti nepoškodovano, nerabljeno, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži ter poslano na naslov našega podjetja, pri čemer kupec sam nosi stroške vračila blaga oziroma ga prinese v prodajalno. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Stroška poštnine ne vračamo in ni predmet reklamacije!
Potrošnik ne more odstopiti od pogodbe, katere predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika in ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam (gravure, natisi, posebne glazure, večje količine, …).
Vračila ne bomo upoštevali za izdelke, ki so bili pri vas doma poškodovani ali uporabljeni. Pridržujemo si pravico, da vračilo poškodovanega, uporabljenega ali izdelka, ki pri vračilu ne vsebuje vseh pripadajočih elementov (darilne embalaže, računa …), zavrnemo. Zato vas prosimo, da z izdelki ravnate gospodarno in pazljivo, saj bomo le tako lahko nemoteno izdelek zamenjali.

Fizično kupljeno blago lahko zamenjate v roku osmih dni z originalnim računom, kasnejših reklamacij ne upoštevamo.
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č in 43.d členu ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju na elektronski naslov oskar.kogoj@siol.net sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Vsi stroški neprevzetega blaga ali pošiljanja vrnjenega blaga so na strani kupca.
Vračilo prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Stranka mora obvezno v roku 14 dni javiti na e-naslov oskar.kogoj@siol.net namero, da bo izdelek vrnila, mi pa bomo poslali navodila za vračilo. Stranka ima potem še 14 dni časa, da izdelek vrne na naš naslov. V nasprotnem primeru žal denarja ne moremo vrniti.
Kupec mora na e-naslov oskar.kogoj@siol.net navesti vse potrebne podatke za vračilo kupnine. Navesti mora ime, priimek, naslov, telefonsko številko, kopijo računa, kam želi, da se mu kupnina vrne -  ŠTEVILKO TRR, odprt pri banki ...
Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: GALERIJA OSKAR KOGOJ D.O.O., Miren 125, 5292 MIREN. Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. 

Potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe ali neprevzema blaga bremenijo sledeči stroški:
- poštnina (po ceniku Pošte Slovenije)

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo in so ob dostavi zavrnjene. 

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe oziroma vračilu blaga. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun, ki ga navede kupec.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena koda za popust ali promo koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le maksimalno vplačani znesek. 

*Lom artikla pri dostavi
Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži. 

Če v primeru dostave blaga ugotovite, da je prišlo do loma pri pošiljki, nas morate takoj obvestiti - še isti dan, oziroma najkasneje v roku treh dni. Kupec mora sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To stori tako, da paket prinese na najbližjo enoto Pošte Slovenije v enakem stanju, kot ga je prejel ter izpolni zapisnik o poškodovani pošiljki.
Kopijo zapisnika o poškodovani pošiljki, kopijo računa ter vaše podatke nam pošljite na naslov podjetja ali na elektronski naslov oskar.kogoj@siol.net.  Poškodovano blago vam bomo brez stroškov zamenjali v najkrajšem možnem času! Navedenega roka se morate držati, sicer vam reklamacije ne bomo upoštevali.

REKLAMACIJE IN INFORMACIJE ZA SLOVENIJO
V primeru reklamacije ali potrebe po dodatnih informacijah v zvezi s storitvijo spletne strani https://galerijaoskarkogoj-sp.si pričakujemo vaše sporočilo na na naslov:

GALERIJA OSKAR KOGOJ D.O.O.,
Miren 125
5291 Miren.
Tel.:+386 (5) 395 42 00

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži. 

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.
Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti na prodajalčev naslov.
V primeru reklamacije lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla ali vračilo kupnine

Kupec ima pravico, da v skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov, ob morebitni napaki na izdelku zahtevati, da podjetje izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek. Rok za zamenjavo izdelkov je 14 dni. Zamenjava izdelkov je mogoča le ob predložitvi računa oz. kopije računa.

Prejeto blago preglejte takoj. Kupec ima pravico, da v skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov, ob morebitni poškodbi na izdelku, ki je nastala med transportom, zavrne takoj kurirju, ki je blago dostavil. Torej izdelka ne prevzemite.

*Lom artikla pri dostavi
Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži. 

Če v primeru dostave blaga ugotovite, da je prišlo do loma pri pošiljki, nas morate takoj obvestiti - še isti dan, oziroma najkasneje v roku treh dni. Kupec mora sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To stori tako, da paket prinese na najbližjo enoto Pošte Slovenije v enakem stanju, kot ga je prejel ter izpolni zapisnik o poškodovani pošiljki.
Kopijo zapisnika o poškodovani pošiljki, kopijo računa ter vaše podatke nam pošljite na naslov podjetja ali na elektronski naslov oskar.kogoj@siol.net.  Poškodovano blago vam bomo brez stroškov zamenjali v najkrajšem možnem času! Navedenega roka se morate držati, sicer vam reklamacije ne bomo upoštevali.
© 2019 Oskar Kogoj. Vse pravice pridržane. / Izdelava spletne strani: MMStudio