• 0
SLO | ENG
0

Reklamacije

ODSTOP OD NAROČILA PRED DOSTAVO

V primeru napake pri naročanju prek spletne strani lahko uporabnik naročilo prekliče s klicem na telefonsko številko 05 39 54200 ali pisno na e-mail naslov oskar.kogoj@siol.net.

VRAČILO BLAGA

Fizično kupljeno blago lahko zamenjate v roku osmih dni, z originalnim računom, kasnejših reklamacij ne upoštevamo.
Blago mora biti nepoškodovano, nerabljeno, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži ter poslano na naslov našega podjetja, pri čemer kupec sam nosi stroške vračila blaga oziroma ga prinese v podajalno. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Stroška poštnine ne vračamo in ni predmet reklamacije!

Potrošnik ne more odstopiti od pogodbe, katere predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika in ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam (gravure, natisi, posebne glazure, večje količine, …).
Vračila ne bomo upoštevali za izdelke, ki so bili pri vas doma poškodovani ali uporabljeni. Pridržujemo si pravico, da vračilo poškodovanega, uporabljenega ali izdelka, ki pri vračilu ne vsebuje vseh pripadajočih elementov (darilne embalaže, računa, …) zavrnemo. Zato vas prosimo, da z izdelki ravnate gospodarno in pazljivo saj bomo le tako lahko nemoteno izdelek zamenjali.

Če v primeru dostave blaga ugotovite, da je prišlo do loma pri pošiljki nas morate takoj obvestiti - še isti dan, oziroma najkasneje v roku treh dni. Kupec mora sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To stori tako, da paket prinese na najbližjo enoto Pošte Slovenije v enakem stanju, kot ga je prejel ter izpolni zapisnik o poškodovani pošiljki.

Pišite nam na elektronski naslov oskar.kogoj@siol.net ali nas pokličite na telefonsko številko 05 39 54200. Kopijo zapisnika o poškodovani pošiljki, kopijo računa ter vaše podatke nam pošljite na naš naslov. Poškodovano blago vam bomo brez stroškov zamenjali v najkrajšem možnem času! Navedenega roka se morate držati sicer vam reklamacije ne bomo upoštevali.

REKLAMACIJE IN INFORMACIJE

V primeru reklamacije ali potrebe po dodatnih informacijah v zvezi s storitvijo spletne strani http://www.oskarkogoj.com pričakujemo vaše sporočilo na telefonsko številko: 05 39 54 200 ali na naslov:
GALERIJA OSKAR KOGOJ,
Katjuša Kogoj Mužina s.p.
Miren 125
5291 Miren.
E-mail: oskar.kogoj@siol.net

Če v primeru dostave blaga ugotovite, da je prišlo do loma pri pošiljki nas morate takoj obvestiti- še isti dan, oziroma najkasneje v roku treh dni. Kupec mora sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To stori tako, da paket prinese na najbližjo enoto Pošte Slovenije v enakem stanju, kot ga je prejel ter izpolni zapisnik o poškodovani pošiljki. Pišite nam na na zgoraj navedeni naslov ali nas pokličite na telefonsko številko 05 39 54200. Kopijo zapisnika o poškodovani pošiljki, kopijo računa ter vaše podatke nam pošljite na naslov podjetja. Poškodovano blago vam bomo brez stroškov zamenjali v najhitrejšem možnem času! Navedenega roka se morate držati sicer vam reklamacije ne bomo upoštevali.

Brezplačen katalog

Naročite svoj brezplačen katalog, v katerem najdete umetniške izdelke Oskarja Kogoja.


> Naroči katalog
© 2019 Oskar Kogoj. Vse pravice pridržane. / Izdelava spletne strani: MMStudio