Zlata barva simbolizira obilje, bogastvo, prestiž, blaginjo in razkošje. To je barva uspeha, dosežkov, zmagoslavja in optimizma. Povezana je s kakovostjo, ugledom, prefinjenostjo in eleganco. Zlata barva pritegne poglede in predstavlja navdih ter aktivacijo duhovne energije. Lahko izboljša duševno in telesno zdravje, hkrati pa osvetljuje pot do prihodnjih ciljev in prinaša uspeh, saj jo povezujemo z energijo sonca ter s tem z življenjsko energijo, močjo in samozavestjo. Pomaga pri doseganju duhovnega razsvetljenja in pridobivanju znanja ter globljega razumevanja lastnega jaza in duše. Slavi uspehe in motivira ljudi, da dosežejo svoj potencial.
Zlato je optimistično in pozitivno ter vsemu, s čimer je povezano, dodaja bogastvo in toplino, na ta način pa osvetljuje in krepi tudi druge stvari okoli sebe. Zlata barva povečuje strast in karizmo, pa tudi sočutje in razumevanje. Zlato je sveta barva tako v verskem kot magičnem kontekstu. Ponazarja božanske lastnosti, zaradi česar so številni predmeti, ki se uporabljajo v svetih obredih, iz zlata ali v zlati barvi. Povezana je z najvišjim, ima frekvenco višje zaščite ter pomeni popolno integracijo in duhovno služenje.
Inštitut BION je tako izvedel testiranje in certificiranje OBJEKTIVNEGA ENERGIJSKEGA VPLIVA IZDELKOV KOLEKCIJE OSKAR KOGOJ ENERGY DESIGN NA ČLOVEŠKI ORGANIZEM po načelih kliničnih raziskav, kar pomeni, da je bilo izvedeno dvojno slepo testiranje z izključenim placebo učinkom ter naključnim vrstnim redom eksperimentalnih situacij. V raziskavi so spremljali več fizioloških parametrov hkrati in sicer srčni ritem, mišično aktivnost, temperaturo, električno prevodnost kože in ritem dihanja. Statistična analiza rezultatov meritev je pokazala visoko statistično značilne razlike med eksperimentalno situacijo, ko so bile testne osebe izpostavljene delovanju izdelkov kolekcije ter kontrolno situacijo, ko niso bile v stiku z izdelki. Ker niti asistent meritev niti prostovoljne osebe niso vedeli, kdaj so izpostavljeni delovanju izdelka, to pomeni, da pri vplivu teh izdelkov ne gre za domišljijsko ali pričakovano občutenje na podlagi (avto)sugestije, ampak so izdelki izkazali objektivni vpliv na človeški organizem.
Izdelki iz kolekcije OSKAR KOGOJ ENERGY DESIGN so na testiranju izkazali, da sprva delujejo SPROŠČUJOČE, NATO PA POŽIVLJAJOČE OZ. STIMULATIVNO, TOREJ ČLOVEKA IN NJEGOVO DELOVANJE ENERGIJSKO PODPREJO.
KOLEKCIJA OSKAR KOGOJ ENERGY DESIGN
Kolekcijo sestavljajo različni izdelki, ki zaradi svoje oblike energijsko delujejo na prostor in preko tega na človeka. Izdelki, v katere se natoči tekočina in jo človek zaužije, pa delujejo na človeški organizem preko tekočine in preko izdelka oziroma njegove oblike, torej imajo dvojni učinek. Tekočina se v energetskih oblikah že kmalu začne spreminjati, kar vpliva na človeški organizem. Oplemeniti se, izboljša se struktura, okus in vibracija. Revitalizirana tekočina ima energijski učinek na človeški organizem.
Poleg tega, da so artikli oblikovno zelo dovršeni, estetski, posebnih oblik, brez ostrih površin, ima to vizualno in energijsko na nas še večji vpliv. Ko vizualno opazujemo oblikovani predmet, se v nas vtisnejo občutja lepote, svetlobe, vibracije, ki vplivajo na našo podzavest, intuicijo ter sproščajo procese v našem telesu in nas spodbujajo kot vsako pravo umetniško delo k ljubezni, dobroti, radosti, čistemu srcu … Oblika ima posebno vibracijo in moč, da nas zapelje v polje božanskosti. Priporočamo tudi meditacijo in razne obrede s temi predmeti, da umirimo um ob SREČI. Miren um pa omogoča vsemogoče!